reklama

Deti to vedia najlepšie: Prečo nie morčacie mäso?

Nedávno ma zase raz tie moje školské decká poučili... U nás máme možnosť vybrať si na obed zo štyroch možných jedál. A toť rozhovor dvoch originálnych pri jedálnom lístku, keď si objednávali obed na ďalší deň:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

"Čo si dáš zajtra?"

"Neviem, ale tú jednotku isto nie!"

"Prečo?"

"To by som isto nezjedla! Lebo tam je morčacie mäso a mne by to hrozne pripomínalo moje morča!" 


:)

Eva Cíbiková

Eva Cíbiková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človiečik v Božom svete, ktorý nechce osloviť tisíce... Som len maličké stvorenie, ktoré sa túži podeliť o svoje zážitky, dojmy, radosti i starosti :) Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky všedných dníZ diania v mojom okolíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu