reklama

Deti to vedia najlepšie: Správanie a hodnoty človeka

No hej... Decká to vedia :). Moji veľkí prváci ma tento týždeň prekvapili. A nielen vtipne, ale i vážne. Najskôr René a potom ešte aj Ninka. Ale pekne po poriadku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V pondelok pri obede v jedálni prišiel za mnou René. Tušila som, že to bude niečo dosť dôležité, preto som dojedla a venovala sa mu. Úplne vážne na mňa pozrel, rozhodil rukami a šepkal mi:
"Pani učiteľka... Ja... Grgol som si pri stole. Aleeee", dodal rýchlo na svoju obhajobu, "povedal som prepáč!"

Takže tak... ale som rada, že sa s tým prišiel pochváliť :).

A včera ešte Ninka. Spolu s Matúškom viedli pri kreslení vážny rozhovor:

Ninka: "Čo je najviac na svete? Myslela som si, že láska, ale tá nie, lebo to by sa všetci milovali."
Matúško: "No... asi máš pravdu... Ja si myslím, že život je najviac. A ešte rodičia. Lebo oni nám ho dali."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hmm... asi to stojí za zamyslenie, čo? Tak - čo je pre vás NAJVIAC?

Eva Cíbiková

Eva Cíbiková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človiečik v Božom svete, ktorý nechce osloviť tisíce... Som len maličké stvorenie, ktoré sa túži podeliť o svoje zážitky, dojmy, radosti i starosti :) Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky všedných dníZ diania v mojom okolíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu